PALVELUMUOTOILU SAAVUTTAA TAVOITTEESI

JA YMMÄRTÄÄ ASIAKASTASI

Palvelumuotoilu on prosessi. Se on keino ymmärtää muutosta, asiakasta, käyttäjää, ympäristöä. Palvelumuotoilussa käyttäjä tai asiakas laitetaan kehityksen keskiöön.

VOITTAVA LIIKETOIMINTA

Asiakas- ja palvelukokemus on strateginen kilpailuetu, jonka kopiointi on äärimmäisen vaikeaa ellei mahdotonta. Voittavat liiketoiminnat käyttävät palvelumuotoilun prosesseja oman liiketoiminnan kehityksessä.

Perinteiset tuotteet kopiodaan nopeasti, ostaminen on muuttunut, tekoäly ja robotit tekevät tuloaan. Muutos on jatkuvaa ja alati kiihtyvää, eikä sitä yksittäinen ihminen pysty enää hallitsemaan. Muotoilun keinoilla voit kuitenkin ottaa selvää maailmasta, ja suunnata liiketoimintaa, palveluita ja strategiaa uusiksi. Palvelumuotoilun menetelmiä käyttäneet yritykset menestyivätkin 228 % paremmin kuin kilpailijansa.

Suunnittelemme ja toteutamme palvelumuotoiluprojektit aina liiketoimintalähtöisesti.