​Asiakashankinnan Graalin Malja ​tekee tulosta puolestasi

​​​​​Se voi myydä puolestasi, ​tuoda uusia liidejä 24/7 yötä päivää, ei koskaan väsy tai valita​.

Haluatko​ ​systeemin, joka tuo sinulle rahaa silloin kun nukut tai olet vapaa-ajan riennoissa?

Täältä e​t saa mitään uutta ja trendikästä. Vaan ​vanhat ja käytännössä testatut keinot, joilla saat helpommin uusia asiakkaita ja enemmän irti nykyisistä. Selkokielisessä paketissa. 

Uutta on vain ​yhdistelmä nykyaikaisiin työkaluihin.

Anna meidän au​tomatisoida asiakashankin​ta ja lisämyynti olemassa oleville asiakkaille.

Meihin luottavat esimerkiksi:

Juvenes Yhtiöt Oy

​Enemmän tuloksia vähemmällä työllä?

Kun kalenteri on täynnä, fokus katoaa helposti​. ​Aika ei vaan riitä kaikkeen. ​

Asiakkaita pitää silti saada ​jatkuvasti lisää. ​​​Paine ​tuloks​ista ​ja stressi ​on joskus aika kova. Joskus tuntuu, että asiakas vain katoaa jonnekin.

​Tiesitkö, että ​B2B-puolella 71% o​n valmis vaihtamaan ​toimittajaa​ heti. ​En sano, että sinulla on näin, mutta todennäköisyydet eivät ​varsinaisesti ole puolellasi​. ​Kuluttajapuolella homma on ​vähintään yhtä raadollista.

Se ei ole sinun vikasi. "Klik". Näin kauan kestää kun asiakas klikkaa sivuiltasi pois.

​​Tämäkään ei riitä.

Lisäksi ​​gurut​ huutavat sinulle, että kaikki on muuttunut. Mikä toimi tähän asti bisneksessä, ei toimi enää. ​

​On miljoona eri somekanavaa, joissa kukaan ei pysy kärryillä. Ja ​sisältömarkkinointi, vaikuttajamarkkinointi, social selling ja ​kaiken maailman hybridimyynti. ​

​Sanon ​nyt suoraan sen, mitä huutajat eivät halua sinun ​kuulevan. Joo, teknologia on ​muuttunut. Mutta ostaja​ ei​. ​Tässä ​on ratkaisun avain. ​

​Vai tuoko uusi markkinointisofta tai ​kikkak​uusnelonen yhtäkkiä ​​asiakkaat ovellesi?

Riittääkö trendipelleily ja pelottelu jo?

Minulle ainakin riittää. Siinä suhteessa olemme varmaan aika samanlaisia. 

Kylmäsoittelu on yleensä ihan karmeaa. Ja muukin jatkuva kontaktointi ​turhauttaa usein. Joskus​ asiakas vain katoaa yhtäkkiä.

​Toistuvat hintakeskustelut ketuttavat vielä enemmän. ​Halvempi tarjous on klikkauksen päässä. Mitä voit tehdä? Muuta​ kuin ​tinkiä ​tilipussistasi?

​Voit hankkia kokonaisvaltaisen ​ymmärryksen asiakkaan tarpeista ja tavasta ostaa.

​Otetaan esimerkiksi yli 50-vuotias yritys Parolan Rottinki

​Luomallamme mallilla ja muutamalla yksinkertaisella työkalulla​​:

  • ​Kasvatimme tilauskantaa 944,6% sesongin ulkopuolella
  • ​Myyn​ti laski​ 7,3% ja viivan alle jäi silti 6,9% enemmän​ 
  • ​Verkkokaupan kate nousi 16,2% ja B2B-myynnin 8,1%
  • ​Tuottavimpia toimia priorisoimalla työkuorma ja reklamaatiot vähenivät

Eli enemmän tuloksia vähemmällä vaivalla.

Miten ​​ratkaisu auttaa sinua?

Ymmärrys asiakkaan polusta ja tavasta ostaa


Saat kokonaisvaltaisen ymmärryksen asiakkaasi tavasta ostaa ja käyttää ​palveluitasi tai tuotteitasi.

​​Myyt ja markkinoit ​helpommin


​​​Selkokielinen ja yksinkertainen malli ​​asiakashankinnalle​. Tehokkaat ja testatut vaikutuskeinot osaksi tätä. 

​Selkeä kojelauta mittaamiseen ja päätöksentekoon


​Dashboard, josta näet yhdellä silmäyksellä kokonaiskuvan myynti-/markkinointiputkesi eri vaihe​ista​.

​Voit ​päästä eroon turhista järjestelmistä ja säästää rahaa


​Joskus tuntuu, että joka päivä tulee joku uusi muka tärkeä sovellus. Ratkaisu​​ luo kokonaiskuvan asiakkaasi ehdoilla. Tämä auttaa pääsemään eroon turhista järjestelmistä.

Selkokielinen prioriteetti- ja kehityslista


​Priorisoitu lista kehittämistä ​ja päivittäistä tekemistä varten. Suurimman osan voit tehdä itse tai järkevällä investoinnilla. Emme esimerkiksi pyri tuomaan lisää järjestelmiä, vaan vähentämään niitä. Tai saamaan enemmän irti nykyisistä.

​Ok​ei. ​Kuulostaa hyvältä, mutta toimiiko tämä myös minulle?

​​Asiakashankinnan Graalin Malja -ratkaisu toimii kolmen simppelin askeleen kautta.

1

Ostajapersoon​ien ja asiakaspolun määritys



Hahmotat ​kokonaisuu​den asiakkaan ​silmin. Näet mitä asiakas ajattelee ja kokee ​ostopolkunsa eri vaiheissa​. ​Miten asiakas liikkuu, missä häntä kohdataan ja kuinka saat hänet ostamaan helpommin. 

Samalla ​selviää pullonkaulat, jotka estävät asiakasta ostamasta. Missä homma toimii ja missä tökkii? ​

​Saat ​eteesi selkeät luvut, jotka valottavat tuottavimpia asiakkaita ja toimenpiteitä. Sitä missä aikasi on tuottavinta.


2

​Uusi vaikuttava asiakaspolku ja sen mittarointi


​Uu​si asiakaspolku ja selkeät keinot vaikuttaa ​polun eri vaiheissa. Saat vaikutuskeinojen arsenaalin käyttöösi. ​​Myyt helpommin.

​Asiakaspolulle asetetaan selkeät ​mittarit​​​. ​​Näet mikä oikeasti toimii ja mikä ei. Ei tarvitse arvailla​.

Lopputuloksena myös ​priorisoitu kehityslista, jonka avulla pääset ​tavoitteeseen. Heti päivittäiseen käyttöön valmis ja bisneksen ohjaamiseen soveltuva.

3

​Dashboard​/kojelauta-näkymä


Selkokielinen ja tiivistetty näkymä asiakaspolun ja myyntiputken eri vaiheista. Näet koko ajan missä mennään ja tarvitseeko jotain kohtaa säätää. 

​Väline​ jatkuvalle kehittämiselle ja testaukse​lle.

​“

​Asiakkaiden kokemuksia

​Leni Bonsdorff - toimitusjohtaja, Sanquin Oy

"Projektin aikana olemme saaneet paremman käsityksen koko toimintaketjusta ja sen vaatimuksista hoidon onnistumiselle. Projekti on auttanut meitä ymmärtämään myös, miten kentällä voi olla erilaisia tapoja järjestää asioita.

Näiden tietojen avulla voimme paremmin auttaa ratkaisemaan sellaisia käyttäjien haasteita, jotka ovat olleet meiltä aiemmin piilossa. Lisäksi projektin avulla olemme voineet tuoda esiin tuoteparannusehdotuksia päämiehellemme.

​Effision kanssa työ on ollut varsin mutkatonta ja helppoa. Heidän tapansa ottaa haltuun uusi alue innostuneesti ja taitavasti sekä toimia fasilitaattorina niin että sidosryhmät voivat vapaammin tuoda esille kokemuksiaan, ovat merkinneet paljon projektin onnistumiselle."

​sanquin.fi

​​Anitta Herranen - ​​​toimitusjohtaja & yrittäjä​, Parolan Rottinki Oy

"Vuosikymmenien toiminnan aikana jää helposti kiinni tiettyihin tapoihin tehdä. Uusien teknologioiden ja ison tietotulvan keskellä fokus hukkuu joskus. Olimme hieman hämillämme erilaisten teknologioiden ja kanavien määrästä ja siitä miten niitä pitäisi käyttää. 

Effision luoma strategia ja asiakashankinnan malli pienensi työmäärää tuntuvasti ja toi silti enemmän tuloksia. Se selkeytti ja auttoi keskittymään olennaiseen. Siihen, mistä se raha lopulta tulee.

​Nyt B2B-puoli on selkeämpi ja helpompi hallita. ​Myös kuluttajapuolen verkkokaupan ​ja markkinointikanavien kehitys on ottanut isoja askelia eteenpäin ja ​saamme Effision avulla siihen jatkuvaa kehitystä."

​parolanrottinki.fi

​Emil Ackerman - ​toimitusjohtaja, Quva Oy

​"Olemme alusta asti kehittäneet järjestelmää asiakkaitamme kuunnellen. Se on oikeastaan ainoa tie onnistumiseen.

Koimme kuitenkin, että ulkopuolinen haastaja näkee asiat tuoreella tavalla, ja osaa kysyä sellaisia kysymyksiä, joita emme itse välttämättä tajuaisi kysyä.

Palvelumuotoilun metodien tuominen osaksi määrittely- ja kehitystyötä on sekä nopeuttanut, että selkeyttänyt työtämme​.

Effision kanssa työskentely on selkeää ja suoraviivaista. Rautaiset palvelumuotoilun ammattilaiset yhdessä Quvan ammattilaisten kanssa saavat pieniä ihmeitä aikaan.​""

​quva.fi

​​​Miten pääse​t liikkeelle?

Graalin Malja on valmis paketti. Meillä on sinulle tarjous heti valmiina. Toimi näin.

1. Varaa aika läpikäynnille. Saat linkin etätapaamiseen. ​Voit osallistua mistä vain. ​Tarvitset vain nettiyhteyden. Läpikäynti on ilmainen eikä sido mihinkään. 

2. Klikkaa ​itsesi etätapaamiseen ​sovittuna aikana.​Käymme läpi tilanteesi ​tarkemmin ja saat heti tarjouksen. Kokemuksemme perusteella sinulla herää tarjouksesta​ kysymyksiä. Läpikäynti on tätä varten. ​Teemme heti yhdessä tarvittavat lisämääritykset ja muutokset tarjoukseen. ​Tähän menee ​yleensä noin tunti. ​

3. Saat sähköpostiisi läpikäydyn tarjouksen heti ​etätapaamisen jälkeen. ​​​Sovimme läpikäynnissä tarkan ajan sille, miten etenemme. Teemme homman helpoksi eikä ​​sinun tarvitse murehtia mistään. ​Tiedät koko ajan mitä tapahtuu seuraavaksi. Hommat ovat selkeästi kalenterissa ​kunnes olet ​tehnyt päätöksen. 

​Miksi ja kenelle ​​ratkaisu toimii?


Mallimme ei sovellu ihan kaikille. Koska se vaatii joskus karujen​kin tosiasioiden myöntämistä. 

​Esimerkiksi, että asiakasta​ ei juuri kiinnosta firmasi sisäiset asiat ja niiden nimet. Markkinointi, myynti, tuotekehitys, tuotanto​, asiakaspalvelu ja niiden erot. Eikä missiosi tai ​strategiasi. Ihan oikeasti. Hän haluaa vain ratkaista oman ongelmansa.

​Jos kuitenkin olet valmis tekemään töitä asiakkaasi kokemuksen parantamiseksi​, tämä on sinulle.

​Esimerkiksi myynnin ja markkinoinnin yhdistämiseen et yleensä tarvitse kalliita järjestelmiä. ​Itse asiassa tämän jälkeen sinulla on selkeä malli ja keinovalikoima, joka saattaa ​viedä turhia järjestelmiä pois. Se tuo heti säästöjä.

​Asiakkaan kokemus ja polku pitää silti tuntea. Ja osata vaikuttaa siihen oikeilla keinoilla oikeaan aikaan.

​Ratkaisumme avulla hahmotat kokonaisuuden asiakkaan ​silmin. ​​Miten asiakas liikkuu, missä häntä kohdataan ja kuinka saat hänet ostamaan helpommin. 

Ja en ​tosiaan väitä, että tässä olisi mitään ​uutta​. Päinvastoin.

​Tehokkaa​sta vaikuttamise​sta on tiedetty ja ​antiikin Kreikassa. ​Ja suoramarkkinointi​jengi on jo 1900-luvun alus​ta lähtien ​testann​ut ja dokument​oinut valtavan määrän toimivia tapoja myydä.

Siksi ​tuomme sinulle vain käytännössä testattuja ja toimivia menetelmiä vaikuttamiseen ja asiakkaalle mielekkään ostopolun rakentamiseen. Palvelumuotoilun ja vaikuttavan myynnin työkalut ​​yhdistettynä nykyaikaiseen teknologiaan.

Sinulle ​​uskotellaan​, että kaikki on muuttunut uuden teknologian myötä. Tämä ei voisi olla kauempana totuudesta. Koska asiakkaasi, eli ostava ihminen ei ole muuttunut vuosituhansiin.

Tämä on hyvä asia, koska tiedämme miten ihmiseen voi vaikuttaa. Nyt sinulla on ​lisäksi nykyteknologian tuomat työkalut ostajan saavuttamiseen ja kaiken mittaamiseen. 

​Miten ​ratkaisu soveltuu ​myös sinulle ja toimialallesi?

Jos asiakkaitasi ovat ihmiset, menetelmä mukautuu ​kaikille aloille.

​​Näillä menetelmillä olemme:

  • ​​Tehneet ​tuloksellista palvelumuotoilua​ lääkebisneksestä huonekalubisnekseen, digitaalisesta fyysiseen ja B2B:stä B2C:hen. Firmat ovat olleet kaikkea aloittelevista yhden ​henkilön pajoista ​suuryrityksiin. Liikevaihdo​t välillä 50 ​000 - 25 000 000 000 €.
  • ​Myyneet esimerkiksi prosessinhallintajärjestelmiä, intranet-ratkaisuja, räätälöityä softakehitystä, verkkopalveluita, koulutuksia, huonekaluja ja jätevesijärjestelmiä.
  • ​Tuoneet ​yhteistyökumppaneillemme vuosien varrella lukuisia uusia asiakkaita.

Kuten näet yllä olevasta​ kuvasta​, muotoilun menetelmiä käyttävät yritykset tuottivat kymmenessä vuodessa keskimäärin 211% ​enemmän kuin S&P500 pörssi-indeksi​.

​Eri alojen menestyneet yritykset ​Coca-Colasta Appleen ja Whirlpoolista Starbucksiin käyttävät ​näitä menetelmiä menestyksensä parantamiseen. ​

​Käytämme ​​ihan ​samankaltaisia menetelmiä​. ​Voit tietysti kuvitella, että juuri sinulle ​tämä ei toimi. Siinä tapauksessa uskon, että sinulla on jo tarpeeksi rahaa emmekä voi auttaa sinua.

​Osallistamme sinut jokaiseen ratkaisun vaiheeseen. Työskentelymetodeina ovat esimerkiksi workshopit. Ne ​luovat helpon ​tavan osallistua ja saada useat eri asiantuntijat mukaan. ​

Data-analyysin jälkeen ​saat konkreettiset​ luvut silmiesi eteen. ​​Näet mikä todella merkitsee ja missä käytät aikaasi tehokkaasti.

​​Yleensä pääset samaan tai parempaan tulokseen pienemmällä ajankäytöllä.

​Ja ehkä tärkeimpänä. Osallistamme myös asiakkaasi. ​Haastattelemme ​heitä ja ​​täydennämme saatua tietoa ​esimerkiksi sähköisillä kyselyillä. Niiden avulla saat tietoa helposti ja nopeasti usealta henkilöltä. 

​“

​​Asiakkaiden kokemuksia

Olli Kivelä - sales manager, ​eTasku Solutions Oy

“Monista kehityskohdista olimme jo itse keskustelleet, mutta emme olleet saaneet niistä varmuutta kirjanpitäjiltä. Nyt tiedämme tarkkoja kehityskohtia, ja saimme vahvistuksen omille luuloille​.

​Lisäksi projektin aikana toteutetut työpajat pakottivat meitä myös sisäisesti arvioimaan prosessiemme toimivuutta.

Juho on loistotyyppi ja ymmärsi nopeasti meidän yrityksen toiminnan ja tarpeet. Yhteistyö Effisio Oy:n kanssa on toiminut hyvin sekä ammattimaisesti että henkilötasolla.”​

​etasku.fi

​​​Henna-Maija Alitalo - ​​hyvinvointi-/esiintymisvalmentaja, yrittäjä

​"Mitä tehdä kun on IT-peukalo keskellä kämmentä?

Noh, minähän otin yhteyttä Liukkosen Lauriin ja johan alkoi ​syntyä. Homma eteni ammattilaisen varmalla otteella. Lauri teki tarkan kartoitustyön kanssani minua kuunnellen ja auttaen. Yhteistyö oli saumatonta ja tuntui mukavalta, kun sai niin paljon opastusta kotisivujen päivittämiseen, siihen tekniseen säätöön. Kiitos Lauri kärsivällisyydestä  :)

Sain myös hyviä markkinointivinkkejä. Tärkeää mulle, sillä koen  itsenimyymisen hieman haasteellisena...mitäs minä sitten myyn? Omaa osaamistani."

hennamaija.com

​Janne Saksa - toimitusjohtaja & yrittäjä​, Sound Supreme Oy

"Uusien asiakkaiden hankinta oli kaiken muun lomassa välillä aika tuskallista. Projektit tuppaavat viemään oman aikansa eikä aikaa tunnu aina löytyvän lisämyynnin edistämiseen. Effision jätkät näyttivät, että kyllä sitä aikaa sittenkin löytyy kun saa kokonaisuuteen selkeän mallin. 

Uusia yhteydenottoja tulee nyt tasaisemmin pitkin vuotta ja koko myynti-/markkinointipaletti on mukavammin näpissä. ​Samalla pystyn mittaamaan eri toimenpiteiden vaikutusta paremmin.​ Sain myös uusia ideoita oman tuotepalettini uudistamiseen ja sen testaamiseen."

​soundsupreme.fi

​Kiinteän ​Investoinnin Takuu

100%


​​Investointitakuu


star
star
star

​Teemme ​ratkaisun kiinteällä hinnalla si​ten, että olet tyytyväinen. ​Ei tuntityötä vaan ​tuloksia. ​

​K​oko investointi o​n täysin etukäteen tiedossasi. Ei piilokuluja. 

​OTA ASIAKKAASI KOKEMUS HALTUU​N JA MYY HELPOMMIN

Voit osallistua mistä vain. ​Tarvitset vain nettiyhteyden. Ei matkustusta. Läpikäynti on veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. 

© Effisio Oy.Rekisteri- ja tietosuojaseloste